Kjellerup IF stopper samarbejdet med Steven Lustü.

Bestyrelsen og den sportslige ledelse i Kjellerup IF har med omgående virkning valgt at afbryde samarbejdet med cheftræner Steven Lustü.

Det har været utroligt hårdt og en svær beslutning at træffe for klubben. “Steven er en meget vellidt mand blandt alle i klubben, og vi har været rigtig glade for ham. Han er en helt utrolig engageret træner, som brænder for trænergerningen og samtidig har en kæmpe vilje til at altid at ville vinde.”

“Vi er i bestyrelsen og den sportslige ledelse velvidende om, at situationen i den nye sæson med rigtig mange nye spillere har været en vanskelig opgave for det nye trænerteam. Igennem efteråret har der været svigtende resultater uden den ønskede udvikling, hvorfor ledelsen har mistet tiltroen til, at Steven Lustü er den rigtige til at føre projektet i Kjellerup IF videre.” fortæller sportschef Brian Pedersen.

Kjellerup IF ønsker Steven alt det bedste fremover i sin trænerkarriere.

Resten af efterårssæsonen vil assistenttræner Frank Hansen og sportschef Brian Pedersen stå i spidsen for holdet.

Kjellerup IF var i sidste sæson en del af oprykningsspillet i 2. Division. Efter en historisk flot sæson skiftede flere profiler i sommeren 2018 til nye og større klubber. Istedet fik Kjellerup IF en flok nye talentfulde spillere. Efter 13 kampe er det blevet til 4 point og holdet er stadig uden en sejr.

Spørgsmål til ovenstående kan rettes til sportschef, Brian Pedersen på tlf. 40315882